evitovky@evitovky.sk

Osobitné pravidlá podľa Aktu o digitálnych službách

1.1 Online platforma: Stránka ani Služba nie sú v deň účinnosti Podmienok tzv. online platformou podľa Digitálnych službách. V prípade, ak sa po účinnosti týchto Podmienok Stránka alebo Služba stanú takouto online platformou, stane sa účinným aj tento článok, ktorý upravuje osobitné pravidlá podľa Aktu o digitálnych službách v prípade ak je Stránka alebo Služba online platformou podľa Aktu o digitálnych službách. Tento článok sa použije výlučne v prípade, ak je Stránka alebo Služba online platformou podľa Aktu o digitálnych službách.

1.2 Vylúčenie zodpovednosti: Vydavateľ nie je v rozsahu upravenom v Akte o digitálnych službách zodpovedný za činnosť a informácie Používateľov ani za obsah, ktorý uverejňujú prostredníctvom Služby.

 

1.3 Závadný obsah: Nasledujúci obsah na Stránke alebo v rámci Služby je považovaný za nezákonný alebo v rozpore s podmienkami používania súvisiacich služieb:

 

• Obsah je v rozpore s právnymi predpismi, najmä ale nie len s trestnoprávnymi predpismi a predpismi upravujúcimi priestupky.

• Obsah je v rozpore s dobrými mravmi.

• Obsah je v rozpore so zásadami poctivého obchodného styku.

• Obsah je v rozpore s rozhodnutiami súdov a/alebo orgánov verejnej moci.

• Obsah je v rozpore s etickými kódexami, ktoré sa Vydavateľ zaviazal dodržiavať.

• Obsah neoprávnene zasahuje do práv alebo právom chránených záujmov akýchkoľvek osôb vrátane Vydavateľa a s ňou prepojených osôb, ich zamestnancov, ich štatutárnych zástupcov a členov ich orgánov.

• Obsah zasahuje do práv alebo právom chránených záujmov akýchkoľvek tretích osôb.

• Obsah ohrozuje alebo poškodzuje dobrú povesť alebo meno Vydavateľa alebo s ním prepojených osôb.

• Obsah obsahuje reklamu alebo obchodné informácie tretích osôb.

• Obsah obsahuje reklamu alebo obchodné informácie o konkurencii Vydavateľa alebo s ním prepojených osôb.

• Obsah sa netýka priamo tematického zamerania Služby a Stránky.

• Používateľ viaže poskytnutie ďalších informácií na zaplatenie osobitnej odplaty a to vrátane ale nie len prostredníctvom platených SMS správ alebo volaní na telefónne čísla s osobitnou tarifou.

• Obsah je závadný z iných dôvodov podľa Podmienok alebo právnych predpisov alebo je v rozpore s Podmienkami alebo právnymi predpismi.

 

1.4 Zodpovednosť za obsah: Vydavateľ nenesie zodpovednosť za obsah v rámci Služby ani na Stránke v rozsahu stanovenom Aktom o digitálnych službách. Vydavateľ je oprávnený ale nie povinný vykonávať preventívnu kontrolu obsahu ukladaného Používateľmi v rámci Služby a na Stránke. Vydavateľ je oprávnený vymazať zo Služby a Stránky akýkoľvek obsah z akéhokoľvek dôvodu.

 

1.5 Oznámenie o závadnom obsahu a sťažnosť: V prípade, ak Používateľ alebo tretia osoba má podozrenie, že na Stránke alebo v rámci Služby je šírený nezákonný obsah alebo obsah, ktorý je v rozpore s podmienkami Služby, alebo inak závadný obsah, môže túto skutočnosť oznámiť Vydavateľovi. V prípade, ak oznamovateľ nebude súhlasiť s výsledkom vybavenia jeho oznámenia, má možnosť zaslať Vydavateľovi sťažnosť. Sťažnosti podávané na základe Aktu o digitálnych službách musia byť Vydavateľovi doručené do šiestich mesiacov odo dňa, kedy bol sťažovateľ informovaný o rozhodnutí o jeho sťažnosti podľa článku 16 odseku 5 alebo článku 17 Aktu o digitálnych službách.

 

1.6 Systém pre oznamovanie závadného obsahu: Vydavateľ zaviedol systém podľa článku 20 Aktu o digitálnych službách. Kontaktné miesta na zasielanie oznámení a sťažností podľa tohto bodu sú uvedené na stránke mafraslovakia.hnonline.sk/node/6.html. Systém pre oznamovanie závadného obsahu a vybavovanie sťažností môžu okrem Používateľov použiť aj tretie osoby.

 

1.7 Pozastavovanie vybavovania oznámení a sťažností: Vydavateľ neuplatňuje pozastavovanie vybavovania oznámení a sťažností podaných prostredníctvom mechanizmov podľa Aktu o digitálnych službách voči osobám, ktoré často podávajú zjavne neodôvodnené oznámenia a/alebo sťažnosti. V prípade, ak by sa ale vyskytli osoby, ktoré by podali viac ako dve zjavne neodôvodnené oznámenia alebo sťažnosti za jeden týždeň, Vydavateľ je oprávnený po dobu dvoch mesiacov pozastaviť a neprijímať oznámenia a sťažnosti od takýchto osôb.

 

1.8 Mimosúdne riešenie sporov: Dotknutá osoba má možnosť využiť taktiež systém mimosúdneho riešenia sporov podľa článku 21 Aktu o digitálnych službách.

 

1.9 Hlavné parametre určenia poradia obsahu v rámci Služby na Stránke: Hlavnými parametrami, na základe ktorých je určované poradie zobrazovania obsahu v rámci Služby na Stránke sú (i) popularita (obsah je zoradený podľa návštevnosti) (ii) časové hľadisko (obsah je zoradený podľa dátumu jeho pridania), a (iii) téma (obsah je zoradení podľa jednotlivých tém). Poradie parametrov boli zvolené tak, aby zodpovedali hospodárskemu významu pre Vydavateľa a zohľadňovali používateľskú skúsenosť. Mechanizmus určovania poradia obsahu zohľadňuje charakter obsahu a jeho relevantnosť pre Používateľov podľa uvedených parametrov (popularita, dátum pridania, téma).

 

1.10 Rozdielne zaobchádzanie: Vydavateľ neuplatňuje voči ponúkaným službám a produktom, ktoré by Používateľom ponúkal sám alebo pre osobu, ktorá je ňou ovládaná alebo prepojená, rozdielne zaobchádzanie.

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...